Ilias – Małgorzata Falkowska


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo rzadko trafiam na dobre polskie powieści erotyczne. Blanka Lipińska pisze całkiem przyzwoite książki, ale za dużo w nich brutalności. Poza tym tematyka mafijna nie do końca wpisuje się w moje preferencje. Ucieszyłam się, gdy otrzymałam zapowiedź najnowszej powieści Małgorzaty Falkowskiej. Czy Ilias spełnił pokładane w nim nadzieje?

Ilias – Małgorzata Falkowska






Zacznę od tego, że przy Iliasie wylałam morze łez. Nie spodziewałam się, że ta książka tak mnie poruszy. Początek zapowiadał lekturę lekką i przyjemną, jednak końcówka okazała się wyciskaczem łez. Ilias to powieść, która niewątpliwie będzie miała swoją kontynuację, nie wdaję się zatem w szczegóły zakończenia, bo mogłabym odebrać Wam całą przyjemność z lektury.

Gabi poznajemy, gdy podczas seksu uprawianego z Markiem dowiaduje się, że mężczyzna rzuca ją dla wspólnej znajomej. Jej ekschłopakowi nie przeszkadza to jednak w złożeniu propozycji odbycia kolejnego stosunku. Jest to bowiem, jak sam zauważa, seks wynagradzający. Marek okazuje się straszną kanalią, która doprowadza Gabi do łez. Młoda kobieta nie zamierza się jednak poddawać. W końcu przed nią najdłuższe wakacje w życiu, bowiem w maju zdała ostatnie egzaminy maturalne.

Aby nie rozpaczać dłużej po rozstaniu z Markiem i nie natknąć się gdzieś przypadkiem na ekschłopaka z jego nową dziewczyną, Gabi prosi ciotkę o znalezienie jej pracy animatora w ciepłym kraju. W ten oto sposób główna bohaterka trafia na grecką wyspę Kos, do jednego z luksusowych hoteli.

Rudowłosa piękność umawia się z siostrą, że ta wraz z narzeczonym odwiedzi ją w trakcie wakacji. Gabi po przyjeździe na grecką wyspę wzbudza powszechną sensację. Jako pierwszy podrywa ją Polak. Później wzbudza zainteresowanie samego Iliasa, który aby odkupić rozbity samochód, musi pracować w hotelu ojca jako animator.

Gabi wyczuwa, że Ilias to trudny facet, ma w sobie za dużo z Marka. Intuicja nie myli głównej bohaterki. Rzeczywiście Ilias wdaje się w krótkie i nic nieznaczące romanse z wieloma kobietami, w tym z Giovaną i licznymi pokojówkami.

Gabi nie chce dopuścić Iliasa do swojego świata. Ten jednak stara się ją do siebie przekonać. Przy okazji zrzuca z siebie maskę. Przygodny seks miał mu zrekompensować stratę matki i bolesne rozstanie z Mado. Jak potoczą się dalsze losy głównych bohaterów? Czy dadzą sobie szansę na miłość? Czy połączy ich namiętny seks?

Ilias to powieść erotyczna w dobrym tych słów znaczeniu. Znajdziemy w niej sceny seksu, jednak nie są one brutalne. Książkę czyta się naprawdę przyjemnie. Myślę, że przypadnie ona do gustu miłośniczkom Vi Keeland, Laurelin Paige czy Penelope Ward. Dla fanek K.N. Haner czy Blanki Lipińskiej może być za lekka. Ja jednak cenię sobie subtelność i mogę śmiało wystawić Iliasowi 10 gwiazdek na 10 możliwych:)

2 komentarze:

  1. Lubię takie książki, zapisuję ten tytuł 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się ciekawa jednak nie wiem czy ta tematyka mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawiając u mnie komentarz, pozostawiasz u mnie swoje dane osobowe. Są one starannie przechowywane i nieudostępniane innym podmiotom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...